NETWERK Problemen :
interventies bij
bedrijven  (10 tot 100 pc's)

Netwerk problemen : netwerk interventies bij bedrijven, voor netwerken van 10 tot 100 pc's en randapparatuur.

Onze netwerk techniekers en netwerk administrators voeren interventies uit om netwerk problemen op te lossen. Zij interveniëren bij problemen in netwerken met een omvang tot 100 workstations, servers, printers, randapparatuur.

De organisaties en bedrijven die op onze technici beroep doen om netwerk problemen op te lossen, vragen onze tussenkomst voor :

  • problemen binnen het netwerk, en op niveau van applicatiegebruik oplossen en monitoren
  • problemen bij het gebruik van 'user profiles'
  • problemen verhelpen met  hardware devices en drivers
  • configureren van netwerkprotocollen (TCP/IP) en netwerk services
  • aanmaken van organizational units voor gebruiker accounts en computer accounts
  • netwerk problemen bij gebruiker accounts en computer accounts
  • aanmaken en beheren van groepen
  • oplossen van problemen met netwerk printers
  • vereenvoudigd beheren van gebruikers en computers door Group Policy
  • oplossen van incidenten en structurele netwerk problemen,
  • problemen van gebruikers met applicaties als Microsoft Office en andere applicaties die draaien onder een Microsoft Windows besturingssysteem :  analyseren en oplossen.
  • uitvoeren van wijzigingen in een netwerk, problemen verhelpen bij het installeren van netwerkcomponenten, zoals :
  • Firewalls : Installatie en configuratie van firewalls en security
  • implementeren en configureren van computer security
  • Stroomlijnen van email accounts voor interne en externe bedrijfscommunicatie
  • data servers en email servers : backups testen en dagelijks controleren, updating van Windows service packs, antivirus up to date houden, antispam voor alle email gebruikers

Onze Systeem Beheerder of Netwerk Administrator komt ter plaatse voor het  oplossen van incidenten en structurele problemen in het netwerk. Deze mensen zijn in staat om snel te analyseren, en helder met collega's en opdrachtgevers over systeembeheer te communiceren.  Indien gevraagd, zullen zij ook :

  • procedures en interventies documenteren,
  • handleidingen voor uw eigen ICT personeel opstellen

Onze mensen geven uitleg, en luisteren naar de problemen en wensen van de eindgebruikers van het bedrijfsnetwerk (uw medewerkers, uw collega's).


Nieuwe klanten kunnen ons contacteren :
telefonisch of via het contactformulier.

Lees DIT alvorens u ons contacteert !


GEBRUIK DIT FORMULIER VOOR CONTACTNAME

Bedrijfsgegevens

Naam bedrijf *:

Straat, en nummer (bus) *:

BTW nummer bedrijf *:

Telefoonnummer bedrijf *:

Faxnummer bedrijf *:

Contactpersoon

Familienaam *:

Voornaam *:

Functie binnen bedrijf *:

Telefoonnummer (evt gsm) *:

Faxnummer *:

Email adres *:

IT Bedrijfsnetwerk [aantallen bij benadering]

Adres waar interventie gevraagd wordt*:

Bedrijf heeft interne ICT dienst *:

Merk van de pc’s *:

Besturingssystemen aanwezig [Windows... , Linux ... , ...] *:

Aantal workstations (pc’s personeel)*:

Aantal fileservers:

Aantal printers:

Beschrijf bondig het accute probleem / uw reden voor contactname :

* verplichte invulvelden

 

Domatica is HP Preferred Business Partner


Toevoegen aan favorieten
 AFSPRAAK ?


Hoe kunnen we u
helpen ?

Maak een afspraak:
- kennismaking
- urgente interventie

Email :
office@domatica.be 


Of stel uw vragen via ons contactformulier

Voor diensten inzake :

  • netwerk problemen : interventies

  • structurele netwerk problemen oplossen

  • bedrijfsnetwerken analyseren en problemen oplossen

  • detecteren en interveniëren bij netwerk problemen

  • netwerken beheren, onderhouden

  • periodiek, dagelijks, wekelijks, maandelijks netwerk onderhoud en beheer

  • dringende interventies mogelijk bij netwerk problemen